Adik Aisyah Hijanah ‘amuk’ Alif Teega lagi -“Penatlah dengan jantan macam kau ni!”

Adik kepada influencer, Aisyah Hijanah iaitu Amirul Adni Rustam nampaknya masih lagi meluahkan amar4h terhadap abang iparnya, Alif Teega diatas tindakan berkahwin lain sewaktu kakaknya sarat hamil.

Menerusi posting yang dibuat Amirul Adni di Insta Story, di meminta warganet supaya tidak mempercayai kenyataan-kenyataan yang dibuat oleh Aisyah kerana tahu ia dikawal oleh suaminya.

“Kita tunggu kenyataan palsu kakak”

Dia juga minta agar Alif tidak mengertak kakaknya semata-mata mahu membersihkan namanya yang telah tercemar disebabkan tindakan berkahwin lain.

“Jom tunggu kenyataan palsu dari kakak.
“Wahai Alif, tolongla jangan gertak bini kau, Nak suruh kakak aku bersihkan nama kau yang dah buruk kan?  Moga kebenaran akan terbongkar!
“Kalau dah buat sesuatu tu tolonglah fikir akibat ya. Sudha sudahlah kawal bini kau tu atas kepentingan kau! Dengan tak jumpa umi yaa.
“Penat La dengan jantan macam kau ni” ujarnya.
“Kalau dah buat sesuatu tu tolonglah fikir akibat ya. Sudha sudahlah kawal bini kau tu atas kepentingan kau! Dengan tak jumpa umi yaa.
“Penat La dengan jantan macam kau ni” ujarnya.

Adik Aisyah Hijanah suruh abang ipar bawa isteri baru bersihkan nama

Dalam pada itu, Amirul Adni turut meminta orang ramai tidak mempercayai kenyataan yang dibuat kakaknya nanti kerana merasakan pastinya dia dikawal oleh abang iparnya demi ‘menyucikan’ semula nama baiknya.

Dia juga sempat bertanya kepada Alif kenapa lelaki itu tidak menyuruh isteri barunya yang tampil membuat kenyataan bagi menyelesaikan segala yang telah terjadi.

Adik Aisyah Hijanah tak gentar disam4n

Sebelum ini, pemuda terbabit mengatakan yang dirinya langsung tidak gentar dengan anc4man yang dibuat influencer itu yang mahu melayangkan sam4n keatasnya.

Dia juga mencabar Alif untuk tampil bersemuka dengannya dan keluarga selepas tular berita tentang perkahwinan barunya itu.

Terdahulu, Alif Teega yang merupakan  influencer dengan imej islamik memaklumkan bahawa dirinya telah mendirikan rumah tangga dengan seorang lagi wanita.

Perkara tersebut diketahui isterinya Aisyah dan mengakui bahawa apa yang sedang berlaku dalam rumah tangganya adalah salah satu ujian dalam perkahwinan.

Mereka yang baru sahaja menyambut ulang tahun perkahwinan yang keenam bakal menimang cahaya mata ketiga apabila Aisyah dimaklumkan hamil 5 bulan.

Sumber: Instagram amiruladnirustam

Sumber via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*