Netizen terIopong, Leona menari sakan sampai baju hampir terl0ndeh

Nama pempengaruh media sosial yang juga anak kepada pelakon Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona kembali menjadi perhatian ramai selepas menari dengan baju digayanya seolah-olah hampir terl0ndeh.

Menerusi hantaran dimuat naik gadis berusia 24 tahun itu, Leona yang memakai baju ala berkemban (tube top) dan dipadankan dengan skirt pendek paras paha dilihat sedang menari bersama rakannya

Bagaimanapun, aks1 dan penampilan Leona dalam video menari tersebut membuat warganet kurang senang apabila baju yang digayakannya itu dilihat hampir terl0deh sehingga menampakkan bel4han buah dad4nya

 

@leonsmeonss♬ mr take ya btch jersey club – Ali Beats

Menari, pakaian tak sesuai dengan bentuk badan Leona!

Meninjau di ruangan komen, rata-rata warganet berpendapat Leona tidak sesuai berpakaian sedemikian kerana bentuk badannya yang berisi, lebih-lebih lagi jelas menampakkan dad4nya.

Mereka juga meluahkan rasa kec3wa apabila pempengaruh itu tidak menjaga nama baik keluarga, terutama bapanya yang merupakan seorang selebriti terkenal.

Malah, mereka turut mempersoal keyakinan Leona memakai pakaian seperti sedang berkemban dengan tubuh badannya agak berisi sejak kebelakangan ini

Papa sedang sibuk isu boik0t

Tidak kurang juga ada yang seakan menyind1r dengan mengatakan bapa Leona, Azhar Sulaiman sedang sibuk dengan isu boik0t semasa.

Sebelum ini, Leona mengatakan dia akan menyekat mana-mana akaun media sosial individu yang menyebarkan v1rus keb3ncian mengenai dirinya.

Ini kerana, dirinya enggan membiarkan em0si terkesan disebabkan ‘vibes’ negatif meskipun dia tidak membaca semua komen yang ditinggalkan netizen.

Jelasnya lagi, dia tidak perlu memberi sebarang penjelasan lanjut kepada umum mengenai kehidupannya kerana ia adalah hal peribadi.

Leona sebelum ini kerap menjadi m4ngsa kec4man netizen apabila sering tampil dengan busana mencol0k mata.

Sumber: TikTok @leonsmeonss

Sumber via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*