Didie Alias Tidak Dapat Tahan Sebak Lihat Insan Istimewa Menyanyi Lagu Jer4t Percintaan

Tular di laman sosial klip video Didie Alias bersama seorang wanita istimewa. Dalam klip video tersebut, wanita tersebut menyanyikan lagu Jerat Percintaan oleh Siti Nurhaliza.

Nyanyiannya itu dengan sungguh penhayatan membuatkan ramai sebak. Walaupun dirinya yang istimewa, namun dia mempunyai suara yang begitu merdu. Rata-rata netizen sebak dek kerana nyanyiannya itu seolah-olah dia menceritakan kisah hidupnya.

Pelakon, Didie Alias duduk di sebelahnya dan tidak dapat menahan sebak. Dia bertanyakan Alisa berasal dari mana, dia berkata yang dia berasal dari syurga yang membuatkan ramai sebak.

Lihat Video Penuh Di Sini

 

@djesseltonsabahMakan malam dgn krew Stylofest tiba2 ada Insan istimewa dtg mau karaoke…♬ original sound – D’Jesselton Sabah

 

@djesseltonsabah Replying to @the_qedo ♬ original sound – D’Jesselton Sabah

Jom Tengok Apa Kata Netizen

@CintaNanSatu: power tu dia nyanyi…
didie alias tu baik orgnya .. x sombong dn rjin tlg org

@Kak Wati Batangkaliselangor: Terbaik kak Didie Alias
terima kasih kak Didie baik nya hati MU melayani Insan Istimewa

@muhamadasyraafafi: didie alias memang terbaik lah. tak kira siapa pun org tu.. dia memang peramah dan tk pandang serong pd seseorang

@Bieboy Nk166: allahuakbar..terbaik mummy Didie ni…melayan dng semua peminat sama rata…alhamdulillah…sapa potong bawang niiii

@Rosliza Wahab623: kenapa saya nangis weiii..sebak laa plk bila tgk kak didi pegang tngn dia .dia layan jer perasaan dia..

@ida: sdap jugak sora dia..aku nyanyi xsdap mcm dia

@Baki Ygterinda: luaran dd yg nampak kasar dan lantang bila berkata²..tp dalaman siapa yg tahu kan.. bukan seorang org yg cakap main lepas tu jagat…

@remy: Bila insan c bgini nynyi lgu ni br sadar lyricnya mnyentuh hati smg sis sntiasa sht & d lindungi….

@R O H A Y A R A S I D : Muking ada sejarah silam dg lagu ni tetang kehidupan dia

@Mawar Merah: Dia hafal lagu tu smpi abis..Allah menjaga dia..kita jgn menghina dia..dia ahli syurga Allah.. Nasib kita blm tahu lg..

@ ᥫ᭡: Air mata kuuu keluarr dgn laju yeee , semogaaa akak tu sentiasa dilindungi oleh-Nya. dan sihat selalu

@s: aku mmg dri dulu suka dgn kakak didie tu..sikap yg lawak dn syg pada semua org

 

Sumber sinetronmalaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*