“Saya Mohon Delete, Keadaan Makin Tak Terkawal” – Aisyah Hijanah DM Individu Sebar ‘Voice Note’ G4duh Dengan Alif Teega?

Melalui laman TikTok baru-baru ini, satu video memaparkan screenshot mesej yang dihantar oleh pempengaruh dikenali ramai, Aisyah Hijanah telah menarik perhatian netizen.

Dapat dilihat dalam video tersebut, Aisyah memohon agar individu yang menyebarkan ‘bukti-bukti’ dirinya dipuk0l memadam kesemuanya

Kebanyakkan netizen meluahkan rasa kasihan terhadap wanita tersebut yang terpaksa mendiamkan diri jika benar suami, Alif Teega mengas4ri dirinya.

Dalam pada masa yang sama, ada juga beberapa netizen sy4k bahawa mesej yang dihantar itu bukan ditulis oleh Aisyah tetapi orang lain.

Sekadar info, rumah tangga Aisyah Hijanah mula mendapat perhatian selepas dia dan suami, Alif Teega memuat naik hantaran memberitahu lelaki terbabit sudah berkahwin satu lagi bersama wanita bernama Fatin Umaidah.

Lagi memanaskan keadaan, adik lelaki Aisyah tampil mendedahkan kakaknya sering dipuk0l oleh Alif dan voice note mereka berg4duh tersebar di media sosial.

Sumber via Beautifulnara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*