[VIDEO] ‘Influencer’ Dkwa Dicer4i TaIak Tiga, Lafaz Taklik Jatuh Masa Suami ‘Main Kayu Tiga’? – ‘You Lmpang, Cek1k Masa I Mengndung’

Pempengaruh media sosial dan usahawan, Hajar Hanif mendakwa status sebagai isteri kepada Mikhail Issaq sebenarnya sudah lama berakhir selepas jatuh lafaz taklik cer4i ta1ak tiga.

Dah lama jadi j4nda?

Menerusi hantaran di TikTok, Hajar mendakwa sudah bertahun lamanya jatuh cer4i talak tiga namun perkara itu baru diketahui baru-baru ini (tidak dijelaskan tarikh sebenar).

Dakwa Hajar, Mikhail pernah melafazkan sekiranya sekali lagi dia kant0i cur4ng dan bemesra dengan perempuan lain akan serta merta jatuh ta1ak tiga.

Assalamualaikum semua, innalillahiwainnailaihirajiun.

Tak pernah sangka ini takdir saya. Dan lebih par4h, kegiatan si dia ni dah bertahun tahun. Dan dah bertahun saya sebenarnya mungkin dah jatuh talak 3 .Tapi saya baru sahaja tahu beberapa hari ini.

Si dia pernah lafaz di saat selepas kantoi kegiatannya setelah 1 hingga 3 bulan bernikah pada tahun 2017, dia berlaku cur4ng dan berbukti kukuh, saya nak mninggalkan si dia dan dirayu untuk menerimanya kembali.

Atas sebab cinta dan sayang, saya menerimanya kembali. Saya dijanjikan dan dilafaz, ‘kalau saya cur4ng, ada n4fsu pada mana-mana perempuan, ada perasaan suka, cubaan menggat4l atau apa apa berkaitan perempuan lepas ini, kita jat0h talak 3.’

Dan saya dengan naifnya berpegang kepada apa yang dilafaz itu dan percaya si dia akan sentiasa setia dan menyayangi saya dengan tulus ikhlas seperti yang dilihat di sosial media sehinggalah diketahui beberapa hari lepas bahawa kegiatan jij1knya tentang wanita sudah dilakukan bertahun tahun lamanya.

Menerusi video yang dimuat naik, Hajar mendkwa Mikhail telah menamp4r, menceki1k dan menolaknya hingga jatuh ketika sedang h4mil.

Kau ingat aku nak kesian ke? Rasa nak sepak.

Pergi trec & m4buk?

Susulan peristiwa itu, Hajar menyatakan dia hidup dalam trauma selain keadaan kesihatannya makin merosot. Hajar turut mendakwa Mikhail mengugut untuk mengambil hak penjagaan anak-anak daripada dirinya.

Dalam pada itu, Hajar turut meminta bantuan orang ramai untuk menghantar rakaman video yang memaparkan kegiatan sosial Mikhail di kelab malam.

Hal ini menyebabkan hidup saya tr4uma dan kesihatan saya meros0t. Pihak dia mengugut untuk mendapatkan hak penjagaan anak setelah kantoi kegiatan har4m yang dilakukan secara bertahun tahun lamanya dan masih play victim.

Saya minta tolong sangat supaya sesiapa yang pernah terani4ya dan pernah menjadi mngsa si dia (s3ks atau sebagainya) untuk tampil memberitahu kegiatannya yang lain yang mungkin belum diketahui.

Sesiapa yang pernah nampak si dia ke club malam, m4buk & bersama perempuan, tolong sangat share pada saya di DM. Sebab saya dah dapat beberapa bukti dari DM. Dia meng.ugut untuk mengambil anak dan pastikan saya tak dapat hak penjagaan anak anak.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HAJAR HANIF (@hajarhanifofficial)

Sumber: Instagram

Sumber OhBulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*