Mahu Padam K0men Neg4tif, Jeslina Hashim Bakal Jadi Isteri Kerabat Diraja & Biras Sarimah Ibrahim

Bergelar selebriti, peminat bukan melihat pada era zaman kegemilangan mereka. Tak kira artis itu lama atau baru, tetap menjadi perhatian. Tak kira g0sip dan kontr0versi, sebagai artis haruslah berdepan dengan kecaman daripada netizen yang menjadikan medium media sosial sebagai tempat untuk melemparkan segala krit1kan negatif.

Penyanyi era 90-an, Jeslina Hashim sebelum ini pernah meraih perhatian pengguna media sosial selepas memuat naik gambar dirinya agak s3ksi. Hal ini telah membuatkan dirinya menerima komen negatif dari netizen.

Jeslina akui dia sering mendapat k0men negatif, dan menyatakan dia terpaksa memadam setiap k0men neg4tif netizen.

“K0men negatif dan bod0h akan dipadamkan untuk mengelakkan dari menarik lebih ramai orang yang negatif dan bod0h”

Kebanyakannya mengutuk penampilannya kerana tidak seiring dengan usia dan status sebagai seorang ibu.

Walaubagaimanapun, Jeslina menulis, dia terpaksa membuat hal sedemikian kerana mengelakkan lebih ramai lagi untuk terdorong menulis komen-komen negatif dan bodoh.

Terima Lamaran Kerabat Diraja.

Sementara itu, tersebar khabar angin kononnya Jeslina kini menjalinkan hubungan cinta dengan kerabat diraja Negeri Sembilan, Tunku Eddy Nasruan Adil. Tunku Eddy merupakan cucunda kepada Yang di-Pertuan Besar Negeri Sembilan yang ke-10, Tuanku Ja’afar dan Tunku Ampuan Najihah. Ayahanda ialah Yang Mulia Tunku Kecil Besar Negeri Sembilan Tunku Mudzaffar ibni Almarhum Tunku Mustapha manakala bonda mentuanya ialah Yang Amat Mulia Tunku Dara Negeri Sembilan Tunku Naquiah binti Almarhum Tuanku Ja’afar.

Tunku Eddy juga merupakan adinda kepada Tunku Nadzimuddin Tunku Mudzaffa iaitu suami pelakon dan pengacara YM Che Puan Sarimah Ibrahim.

Tinjauan kami di Majalah Tatler, Tunku Eddy mengetuai syarikat pemasaran dan komunikasi digitalnya, Kumpulan MM dan bertindak sebagai pengarah urusan Munaq Holdings, dan Jeslina Hashim mereka bentuk koleksi untuk butik J&M nya sendiri, tidak hairanlah dunia kreatif mereka bertemu.

Hubungan serius mereka berdua dibuktikan menerusi sebuah gambar yang dimuatnaik oleh Tunku Eddy di media sosialnya. Jeslina menunjukkan cincin di jari duduk disamping Tunku Eddy menandakan dia menerima lamaran dari jejaka pilihannya.

Sudah lapan tahun yang luar biasa, gembira dan tertarik dengan yang satu ini @jeslinahashim ! ❤️ awak sayang saya. Berikut adalah pengembaraan baharu kami”- tulis Tunku Eddy

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by jeslinahashim (@jeslinahashim)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*