[VIDEO] “Ini Memang Kami Ranc4ng” – Remaja Lelaki R*g0l Beramai-Ramai, Siap ‘Bangga’ Buat Jen4yah Di TikT0k Jadi Tumpuan Netizen

Tular sejak semalam mengenai satu video yang dimuat naik seorang individu dipercayai remaja lelaki di TikT0k yang memaparkan kejadian rog.0l beramai-ramai terhadap seorang gadis remaja.

Namun begitu, video tersebut kemudiannya dipadam pihak aplikasi TikTok namun netizen sempat memuat naik tangkap layar video berkenaan selain beberapa kenyataan pengakuan individu mengenai kes tersebut.

Difahamkan, m4ngsa rog.0l tersebut telah membuat lap0ran p0lis dan berikutan itu, si pelaku kemudiannya ‘membalas dend4m’ dengan menyebarkan video-video AlB m4ngsa di TikTok.

Seolah-olah bangga dengan perlakuan jiji1k tersebut, individu tersebut turut menceritakan secara lanjut mengenai kejadian itu.

Tulis individu itu, tindakan mer0g.0l beramai-ramai itu diranc4ng teman lelaki m4ngsa dan dia telah memanggil kawan-kawan termasuklah individu tersebut untuk terlibat bersama-sama.

Menjengah ke ruangan k0men, netizen menggesa pihak berkuasa untuk memandang serius mengenai perkara menjiji1kkan itu memandangkan si m4ngsa dilaporkan telah membuat lap0ran p0lis.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*