“Nampak serasi jer kalau sharnaaz kawen dua,satu Malaysia approve,”-Netizen

Baru- baru ini sekali lagi Sharnaaz dan Noor Nabila menarik perhatian netizen apabila dilihat bercuti bersama anak mereka,Jebat Jayden,malah turut membawa seorang wanita iaitu teman wanita Sharnaaz ,Amelia Christie.

Rata rata memuji perhubungan baik antara Sharnaaz dan bekas isterinya Noor Nabila.Malah ramai merasakan Mamu seorang yang berilmu kerana pertemuan  antara Noor Nabila dan Amelia dilihat kedua2nya mesra hingga dapat meluangkan cuti bersama, tanpa sebarang perg4duhan ,meskipun bekas isterinya tidak punyai lagi perasaan padanya.

Selama percutian mereka,ramai yang terharu kerana jelas tampak wajah kebahagiaan yang ikhlas pada Jebat Jayden..

Sharnaaz ada memuatkan satu video dimana dilihat Nabila dan Amelia tengah memasak makan malam mereka sewktu prcutian.Apa yang menarik prhatian ntizen,ramai yang memuji keakraban Nabila dan Amelia.Malah ada yang menyatakan boleh saja jika Mamu ingin berkahwin dua kerana mampu membahagikan kasih seadilnya.

Pelbagai komen menarik dikalangan netizen,ada yang meminta Mamu berkahwin dua,namun seperti yang umum tahu bahawa masing2 sudah punyai kehidupan sendiri,malah  sharnaaz dan Amelia  juga punyai hubungan istimewa seperti yang diketahui ramai.

Apa yang menarik perhatian ramai memuji kesamaan wajah Noor Nabila dan Amelia Christie.

Antara komen Netizen.

Apa apa pun sama2 kita doa kan kebahagiaan mereka bersama.

Sumber instagram

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*