“Dia nak pusing terlepas dari penyepit setepek kat bahu “-Daging Terbang Ke Bahu,Speechless Tengok Reaksi Hubby Uyaina

Selain makan menu atau masakan yang berasaskan daging di rumah, kita juga boleh makan di mana-mana kedai. Bahkan sejak kebelakangan ini viral berkenaan dengan restoran Sukiya

Restoran tersebut amat dikenali ramai dan mendapat perhatian hampir keseluruhan masyarakat  yang ingin mencuba daging yang dipusing dengan chopstick dan direndam seketika ke dalam sup .

Bukan sahaja caranya unik akan tetapi rasanya juga sangat enak. Oleh hal yang demikian, tidak hairanlah mengapa restoran ini asyik dipenuhi oleh pengunjung.

Walaupun begitu, tak semua orang mampu makan atau menikmatinya dengan betul. Pelbagai adegan menyedihkan serta melucukan yang dapat dilihat,termasuklah dari selebriti pengacara terkenal ,Uyaina Arshad yang makan bersama suami dan beberapa orang yang lain.

Dapat lihat dalam perkongsian video kali ini gelagat Uyaina ketika mencuba memusing daging,namun sebaliknya yang terjadi hingga mengundang ketawa dekah .

Video

Apa yang berlaku sangat melucukan,Uyaina awal mulanya confident terus berubah  terperanjat saat ketika memusingkan daging tersebut jatuh setepek di atas bahunya,hingga mengundang dekah.Namun apa yang menarik perhatian adalah reaksi dari suaminya.

Komen Netizen

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*